NOVO V PONUDBI!
Čiščenje in regeneracija DPF filtrov in katalizatorjev
Pogosta vprašanja
KAJ NAJ NAREDIM, ČE MI SVETI OPOZORILNA LUČKA ZA DPF?
- Če vaša opozorilna lučka DPF sveti, je vaš filter za trdne delce delno zamašen ali zamašen s sajami
MOJA LUČKA DPF SVETI, ALI JE POMEMBNO?
- Ne tvegajte dokončnega poškodovanja vaše enote DPF, mi vam lahko pomagamo!
Ultrazvočno čiščenje
Metoda je sestavljena iz popolne potopitve filtra v kopel z raztopino. Ultrazvok v pralni raztopini ustvarja tlačne valove v obliki eksplozivnih mehurčkov, ki odstranjujejo onesnaženje s površine opranih filtrov.
Prednosti: Omogoča pravilno čiščenje kanalov filtra takoj, ko voda doseže vse točke.
Strojno čiščenje z visokim pritiskom
Operater postavi filter za delce v pralno kabino in ga pritrdi na nosilec. Na vstopu v filter je nameščen razpršilec vode pod pritiskom, na izhodu iz filtra pa zbiralnik ‘onesnažene’ vode. Stroj pulzira vodo pod pritiskom, da odstrani saje in pepel, ki zamašita celice vložka.
Prednosti: 99% uspešnost očiščenih filtrov.
Z najsodobnejšo opremo v kombinaciji s profesionalnim čistilom, vam v zelo kratkem času naredimo regeneracijo DPF filtra.
Po opravljenem pregledu z endoskopksko kamero naredimo tlačni test DPF filtra.
Sledi čiščenje v ultrazoku ali visoko tlačni kabini. Po končanem čiščenju sledi temeljito sušenje, da odstranimo vso vlago iz filtra. Sledi še finalni pregled z endoskopsko kamero.
Na koncu dobite računalniško poročilo o začetnem in končnem stanju vašega DPF filtra.
Uspešnost čiščenja je na zelo viski ravni 99%, kar pomeni ogromen prihranekv primerjavi z nakupom novega filtra.
ZAKAJ SE MOJ FILTER TRDIH DELCEV ZAMAŠI?
Filter za delce se zamaši zaradi kopičenja delcev v njem. Filter je zasnovan tako, da ujame delce, ki jih oddaja motor vozila, in prepreči njihov vstop v ozračje. Delci so lahko saje, pepel, prah ali druga onesnaževala, prisotna v izpušnih plinih.Sčasoma se ti delci naberejo v filtru in zmanjšajo njegovo sposobnost lovljenja dodatnih delcev.
Če filtra ne čistite ali zamenjate redno, lahko ta kopičenje delcev sčasoma popolnoma blokira pretok zraka skozi filter, kar povzroči zmanjšano zmogljivost motorja in povečane emisije onesnaževal.Zamašitev filtra lahko pospešijo neugodne vozne razmere, kot so ponavljajoče se kratke vožnje, mestna vožnja s pogostimi postanki in speljevanji ali dolgotrajno delovanje pri nizki hitrosti.
V teh pogojih motor nima dovolj časa, da se ogreje na normalno delovno temperaturo, kar lahko povzroči hitrejše kopičenje delcev na filtru.
Kaj je filter trdih delcev
Filter za delce, znan tudi kot filter za saje ali filter za trdne delce (DPF), je naprava, ki se uporablja v vozilih za zmanjšanje emisij onesnaževal trdnih delcev.
Filter trdnih delcev je komponenta, nameščena v izpušnem sistemu vozila. Zasnovan je tako, da ujame delce saj in druga onesnaževala, ki so prisotna v izpušnih plinih vozil.
Filter trdnih delcev je običajno sestavljen iz poroznih keramičnih ali kovinskih sten, ki prepuščajo izpušnim plinom skozi filter, vendar ujamejo škodljive delce. Delci se ujamejo v filter in se kopičijo na njegovi površini.
Da bi preprečili popolno zamašitev filtra, je potrebna regeneracija. Obstajata dve vrsti regeneracije: pasivna in aktivna. Do pasivne regeneracije pride, ko izpušni plini dosežejo dovolj visoko temperaturo, da ujeti delci izgorijo. Aktivna regeneracija je proces, ki ga nadzoruje vgrajeni računalnik vozila, ki vbrizga dodatno gorivo v motor, tako se zviša temperatura izpušnih plinov in delci, ujeti v filtru izgorijo.
Filter trdnih delcev je pomembna naprava za zmanjšanje emisij onesnaževal iz dizelskih vozil in izboljšanje kakovosti zraka.
(031) 327 232
